onsdag 9 maj 2012

Tjockaste tunnan tvåtusentolv - träning till trots

Vågen skriker mej rakt i ansiktet den här morgonen.
Den har varit tyst och snäll en längre tid eftersom den inte haft någon kraft att uttrycka sig utan batterier. Jag ångrar att den fick nya.

Fy tusan vad den måste ljuga!?
Jag cyklar varje dag 8 km till jobbet och lika långt fast i uppförsbacke hem igen efter arbetsdagens slut. Gärna i motvind, och den där reklamen i busskuren skrattar åt mig när jag kommer flåsande på min vanliga manuella cykel.

Elcyklar för alla
Jag promenerar mycket både med hund och utan, både ute och inne på mitt löpband. Nåja, inte med hunden på löpbandet då förstås..
Men inte verkar det hjälpa ett dyft.

Jag tycker om ostbågar, visst gör jag det. Choklad är också gott. Och glass kan väl inte va så fel om man får 18 gillamarkeringar på FB när man äter direkt ur byttan. Pizza på fredagkvällen kan ju vara mysigt.. och så några Pringles till fredagsmyset framför tv:n i soffan. Några chips till.. svårt att bara ta ett par stycken. Platt i soffan.

Jaja, jag fattar.. skärp dig nu Annelie! Bitch 2012!!
(Ska bara bli helt frisk från min förkylning först, och idag tar jag faktiskt bussen till jobbet eftersom det fullkomligt vräker ner..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...