torsdag 2 augusti 2012

Annelie agerar Animal, amatören avancerar allteftersom att agressionerna analyseras av anhöriga

Jag älskar musiken!
Den fyller ett hål i mitt hjärta, bekräftar en känsla eller ger mig helt villkorslöst en stämning jag behöver.

Så gick jag åstad och köpte de där trummorna jag sneglat på ett tag. Nu står de hemma i hörnet och  tanken är inte att de ska stå där och samla damm. Nej jag ska ägna timmar med mina trumpinnar och avreagera mig med mitt utspel, frispel och fullkomligt sinnessjukt hamrande. Ni minns väl Animal i mupparna, nu får jag vara som honom. Helt klart sommarens roligaste investering!
Maraton med Phil Collins i lurarna och det är bara så barnsligt roligt att trumma till. Han är en skicklig trummis och jag blir inspirerad av hans låtar.
Rock on! This must be love..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...