tisdag 29 januari 2013

Fånga, famna framtidens fru, fajtas för familjen - fascinerande feeling.



Håll om mig! 
Vill du det?
Vissa dagar behöver man lite extra närhet, inte extra avstånd. 
En varm, trygg kram som med sitt lugn får alla ledsamheter 
att flyga iväg. 
Blunda och i famnen får livets tråkigaste spökerier försvinna 
en stund. 




Förstår du det? 
Förstår du när jag uttrycker min längtan
och lyssnar du verkligen på vad jag säger? 
Förstår jag vad du menar, vad du behöver eller saknar? 
Talar vi samma språk? Kärlekens språk. Vi kan lära oss om vi vill. 
Kriga tillsammans mot omvärldens angrepp 
istället för med varandra. 
Stanna och slåss, strida för samhörigheten. 
Vill du vara mitt allt trots allt? 
Två enade starka. 




Störst av allt är kärleken.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...