torsdag 2 maj 2013

Spotify strular som skit, support snackar strunt

Någon (jag nämner inga namn) har lyckats råka connecta sitt facebook med mitt spotify, och nu går det verkligen inte att ångra det hur vi än gör. Big deal (?) tänker ni, men jaa jag stör mig på det ju..

..och ja, jag har ett alldeles eget spotify, det är heligt och jag vill ha det så. Ingen ska få stjärna sina fula låtar till min favvolista. Ingen ska få ta över och bryta min musik när jag lyssnar på lunchen eller på väg hem från jobbet eller medan jag tränar någon gång då och då. Jag kräver inte mycket, men mitt Spotify är mitt bara mitt.

Så när jag nu loggar in från datorn så står hans namn retligt i högra hörnet och hanses facebookbild är stor och tydlig högst upp. Det är också jätteroligt om jag lyssnar på sån musik som jag tycker är jättebra som till exempel Smurfhits eller Sven-Ingvars så uppdaterar facebook att han har lyssnat på det.
Haha! Där fick han för sitt misstag..

Jag har provat allt.
Om det nu finns någon teknisk människa som läser detta så skrattar de säkert hånfullt och tänker att hon kan inte alls ha testat allt för då skulle hon ju löst problemet. Men skratta ni.. jag har provat ALLT.. tre gånger.
För om det är något jag stör mig på så blir jag så envis och tänker inte ge mig,  hur lång tid det än må ta. Vilket kan vara lite jobbigt om det inte finns någon lösning..

Till slut gav jag faktiskt ändå upp den här gången och kontaktade support. De svarade efter tre dagar och kom med lysande idéer.. som jag redan testat.. Thanx for nothing!

Kanske dags att ta hjälp av den unge herrn i huset. Han har knäckt sin systers iphonekod åtskilliga gånger till hennes stora förtret och till allas vår häpnad. Senast i raden igår efter att hon stoltserat med att hon häromdagen bytte till en väl genomtänkt och klurig kod. Jag säger då det.. och mer synd om tjejen blev det, när hon fick ett bakslag på kräksjukan i natt. Jag blir så trött..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...