torsdag 27 februari 2014

Candy crush cirkulerar - celeber cannabis, crazy crack

Tyckte nog de var lite töntiga..

de där vännerna som skickade förfrågan efter förfrågan på Facebook om det där sockersöta godisspelet. De lade till och med ut statusar som talade om hur duktiga  de varit som klarat si och så många banor. Ge er någon gååång, vem bryr sig om att du mixar en randig och en bubblig karamell och sen .. baam lixom! Släng bort er tid på något viktigare eller åtminstone ett mer utbildande spel som t.ex. Wordfeud om jag får ge ett förslag. (Tussilado heter jag om du vågar)



I över ett år stod jag emot det där Candy crush och frestades inte ens att ladda ner det till min mobil.. tills en dag för ett par månader sen när jag var sjuk, trött och hängig (ja, jag måste få skylla på något för att rädda mitt anseende).


Skulle bara kika lite vad det var för något alla fastnat för. Jahopp, det var det det. Nu sitter jag fast på level 165 på pastillpyramiden sedan flera dagar tillbaka och är frustrerad över att jag inte har något liv kvar på nästan en kvart.

Beroendeframkallande skitspel som slösar bort min värdefulla tid. Men kul är det!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...