onsdag 9 april 2014

Utseendet under uppbyggnad, utforskar utveckligen

Nu är det så här det är.
Jag gillar att skriva och ibland skriver jag därför.
Däremellan skriver jag inte alls. Välbehövda pauser behöver vi väl alla lite till mans.
Så när jag återvände hit så kände jag att det här uttrycket inte längre speglar mig på riktigt samma sätt som när jag utformade det vid uppstarten för dryga två och ett halvt år sedan med ett stapplande första inlägg. Fler än tvåhundrafemtio inlägg har det hunnit bli sedan dess och alla med väl genomtänkta rubriker. Har jag ingen rubrik så blir det heller inget inlägg. Simple as that.

Jag försökte mig nu på att ändra lite i utseendet till något mer modernt, men mallen ville inte vara med på noterna. Hur jag än ändrade så såg agendan ut som den alltid gjort. Den kanske har växt fast så här, precis som äldre har en tendens att göra. Inte våga nya saker, inte våga ändra ett invant beteende.

Jag vågar, men bloggen vill inte. Det betyder att jag kanske borde byta upplägg helt och hållet.
En egen domän kanske vore på tiden? Det kanske till och med skulle kunna bli lite proffsigt, vem vet...?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...